[1] Bratton, W. W (2002). “Does Corporate Law Protect the Interests of Shareholders and Other Stakeholders?: Enron and the Dark Side of Shareholder Value”. Tulane Law Review. New Orleans: Tulane University Law School (1275). SSRN 301475.
[2] Chapman, H (2004). Ten Keys to a Successful Balanced Score Card. http://www.technologytransfer.eu/ speaker/11/Harry_Chapman.
[3] Đặng Thị Hương (2010). Áp dụng thẻ điểm cân bằng tại các doanh nghiệp dịch vụ Việt Nam. Tạp chí khoa học Đại học Quốc gia Hà Nội, số 26/2010, tr. 94-104.
[4] Hoàng Trọng, Chu Nguyễn Mộng Ngọc (2008). Phân tích Dữ liệu Nghiên cứu Với SPSS. Hà Nội: Nxb Thống kê, Tập 2.
[5] Kaplan R. S. và Norton D. P (1996). Sử dụng Thẻ điểm cân bằng như một hệ thống quản lý chiến lược. Harvard Business Review, tháng 1/2 năm 1996.
[6] Rigby, D. & Bilodeau, B. (2018). From: https://www.bain.com/contentassets/caa40128a49c4f34800a76eae 15828e3/bain_brief-management_tools_and_trends.pdf.
[7] Robbins, S. P (2000). Essentials of Organizational Behavior (6th ed.). Upper Saddle River, NJ: Prentice-Hall.